عينك پليس s8005 اورجينال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عينك پليس s8005 اورجينال
نوشته شده در پنج شنبه 21 خرداد 1394
بازدید : 28
نویسنده : جواد

 

عينك پليس s8005 اورجينال

 

عینک زیبای سال,عینک آفتابی پلیس مدل s8005 اورجينال را از ما خریداری کنید,بهترین عینک آفتابی دنیا عينك Police مدل S8005 با طراحي مدرن و متفات. عينكي اسپرت و فوق العاده شيك براي آنهايي كه ميخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد …. عينك Police را حتما مي شناسيد! اين مارك يكي از معروفترين هاي بازار عينك هاي آفتابي در دنيا است و بسيار پر طرفدار است. عينكي كه در عكس مشاهده ميكنيد يكي از جديد ترين مدل هاي عرضه شده كمپاني Police است

طراحي اين عينك به صورت يك تكه و فرم آن استيل مي باشد.عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف بدست بياورد..لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. اين عينك قابل استفاده براي آقايان و خانمها مي باشد.
این عینک در فریمهایی به رنگ 1-فريم: نقره اي شيشه:مشكي,2- فريم: دورسفيد شيشه:مشكي , 3-فريم: طلايي شيشه:قهوه اي به شما ارائه میشود.لطفأ در هنگام سفارش رنگ مورد نظر خود را در انتهای آدرس خود بیان کنید.

برخی از ویژگیها
1) عينك فوق اسپرت با طراحي جديد  2) معروف ترين عينك طراحي شركت پليس  3) شناخته شده به عنوان عينك محبوب ديويد بكهام  4) عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن طراحي  5) جذابيت و زيبايي

 قیمت: 25000 تومان

جهت سفارش کلیک نمایید





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: